UYGULANAN SİSTEM ÇÖZÜMLERİ

FİLO YÖNETİM SİSTEMLERİ
Nakliye firmaları, ambulans hizmetleri, kirtalık araç firmaları, servis araçları ile hizmet veren firmalar, toplu taşıma firmaları

GÜVENLİK SİSTEMLERİ
Bankalar arası para taşımacılığı, polis denetimi, taksi ve otobüslerin acil takipleri

DAĞITIM VE KONTROL SİSTEMLERİ
Kargo firmaları, şehir içi dagıtım firmaları, gezici servis firmaları

UZAKTAN TELEMETRE OKUMA VE KONTROL SİSTEMLERİ
Sıvı gaz dagıtım/depolama firmaları, erken uyarı firmaları

MOBİL SATIŞ VE PAZARLAMA SİSTEMLERİ
Direk müsteriye yönelik soguk/sıcak satış ve pazarlama firmaları

SİSTEM ÇÖZÜMLERİ ORTAK ÖZELLİKLER

A-)Araçların konum bilgileri (GPS sisteminden elde edilen konum bilgileri) GSM sistemi üzerinden kısa mesajlar (SMS) aracılığı ile kontrol merkezleri'ne gönderilebilecek ve bu merkezlerde bulunacak sayısal harita üzerinde anında izlenebilecektir.
*Zamana göre anlık ce/veya priyodik konum bilgisi gönderme (merkezden havadan proğramlanabilir.)
*Katedilen mesafeye göre konum bilgisi gönderme (merkezden ve havadan proğramlanabilir.)
*Lokasyon kriterlerine göre konum bilgisi gönderme. Bu özellik istenirse araç güzergahında bulunan yerler STANDART'e kaydedilerek, araç bu lokasyona geldiğinde konum bilgisi göderebilir.
*Acil çağrı butonuna basıldığında konum bilğisi gönderme(acil çağrı butonu takıldığı takdirde)
*İstendiğinde, yetkili kullanıcılar araçların bulunduğu adres bilgisini internet ve/veya SMS üzerinden talep edecek ve adres bilgisi talep sahibine yönlendirilecektir.

B-) Operasyon merkezi'nin genel operasyonu izleyebilmesi için aşagıdaki yazılım birimleri sağlanacaktır.
*Sayısal haritalar.(avrupa, Türkiye karayolları ve illerin ayrıntıları ile birlikte)
*Araçların sayısal harita üzerinde grefik olarak gösterimi ve bazı işlevleri gerçekleştirmesi için
sayısal harita uyğulama yazılımı
*Araçlara gönderlen ve araçlardan gelen mesajların izlenebilmesi, aracların mesaj göderme işleminin uzaktan kofigüre edilebilmesi ve GSM sistemi ile iletişimin sağlanabilmesi için gerekli yazılım birimleri.

C-) Aracın hızı mevcut konfigürasyonda yaklaşık olarak (% 5 hata payı ile) hesaplanacak ve kontrol merkezleri'nden izlenebilecektir.

D-) Araç sistem konfigürasyonundaki yazıcı ile merkezden gönderilen mesajlar kağıda dökebilecek ve istenilen raporlar alınabilecektir. (yolcu sayısı veya boş koltuk sayısı, merkezden
gönderilecek mesajlar (uğranacak garajlar, güzergah değişikliği, hareket saatleri) katedilen yol raporu (opsiyonel), faturalar, teslimat bilgileri.)

E-) GSM kaplama alanı dışına çıkıldığında konum bilgileri (STANDART' da 100 adet ) hafızaya kaydedilecek ce kaplama alanına girildiğinde bu bilgiler merkez'e aktarılabilecektir.

F-) Araçlarda STANDARTY kullanıldığı takdirde araçlar ile sesli görüşme yapılabilmesi için gerekli alt-yapı olacaktır. Talep edildiği takdirde, STANDART'lere takılacak olan handset'ler (KAAN 481 pasif handset, KAAN 482 aktif handest) ile GSM sistemi üzerinden sesli görüşme gerçekleştirilebilecektir. Bu özellik sayesinde, kontrol merkezi'nden araçlara genel bilgiler mesajlar halinde yayınlanabilecektir.

Hiç yorum yok: